Можливі партнери

 --- Журналісти і активісти ---

Бачили презентацію, що її представили громадськості Демальянс і Центр антикорупційних розслідувань? Цікавий матеріал.
Ось він: https://docs.google.com/presentation/d/1cV8vKJh0eTbFBQYR56yPsEQmnl7pEJwA9oGsUsQVtcg/mobilepresent#slide=id.p13

З часом виявилось, що Центр антикорупційних розслідувань https://www.facebook.com/groups/340751446050019/?fref=ts це громадська  організація, яка представлена групою Фейсбук.
Наталя Барашковська першою з тих, хто згаданий на цій сторінці, відгукнулась позитивно стосовно співпраці з питань транспорту. Чудовий приклад.

Є ще дві групи, про які важко щось сказати стосовно їх організації, мети, поточних і стратегічних завдань, краще просто познайомитись:
https://m.facebook.com/groups/761772533899579?ref=bookmark
https://m.facebook.com/groups/602620213207571?ref=m_notif&notif_t=group_activity&actorid=100001245581607


А от Центр журналістських розслідувань - це зовсім інше:
 http://nikcenter.org/     
 https://www.facebook.com/ncjour
Втім, цей центр теж питаннями транспорту займається:
http://nikcenter.org/newsItem/9661
І цей Центр теж позитивно поставився до ідеї співпраці, формування різнопланової команди для того, щоб подумати над тим, як продвигати питання. Тільки подумати? Для початку, звісно, бо що то буде за рух, як не продумати його маршрут.

Є ще і Зеркало, там теж була публікація про транспорт:
https://www.facebook.com/zerkalo.mk.ua
http://zerkalo.mk.ua/
http://zerkalo.mk.ua/material/15-novosti-vchera/81-nikolaevu-byt-evropejskim-gorodom

http://zerkalo.mk.ua/8-russkij-yazyk/novosti/11-pervoe-zasedanie-komissii-po-passazhirskim-perevozkam
http://zerkalo.mk.ua/8-russkij-yazyk/novosti/15-vtoroe-zasedanie-komissii-po-rassmotreniyu-tarifov-na-passazhirskie-perevozki

http://zerkalo.mk.ua/material/14-novosti-vchera/52-ne-uslyshali-ili-ne-zakhoteli-uslyshat
http://zerkalo.mk.ua/material/15-novosti-vchera/70-general-samozvanets-eshchjo-i-rezhissjor-neudachnik



А ось ще на цю тему вже на національному рівні:
 http://dem-alliance.org/news/robocha-grupa-pidrahuvala-sho-proizd-u-marshrutkah-maje-koshtuvati-2-grivni-15-kopiiok.html

Матеріалу багато, його треба систематизувати, вивірити й зробити якісь конструктивні висновки. Це справа членів робочої групи, бо це - робота.

Зрозуміло, всі автори наведених публікацій, ми сподіваємось, візьмуть участь в роботі нашої групи з підготовки громадських слухань. Або як члени (це передбачає певні зобов'язання), або як партнери. Адже для того, щоб домогтись змін, реальних змін, працювати треба багато і разом.

Громадські слухання - новий інструмент в арсеналі громадськості, треба спробувати його застосувати. Бо публікації, нехай і самі вбивчі, нічого, як видається, не змінюють. Чогось не вистачає, бо інформація сама по собі не призводить до реакції з боку влади. Може громадські слухання щось тут додадуть?


--- Перевізники ---

Якщо з журналістами й борцями проти корупції не вповні ясно, що то за організації, але зі змістом інформації все зрозуміло, то з перевізниками навпаки: все ясно з організаційними форматами і власниками (подякуєм ще раз журналістам), а от чого вони прагнуть... Тобто, чи вони є партнерами нашої робочої групи?

А хотілося б, бо це ті самі малі підприємства, якими так опікуються всі від мера до Євросоюза. Всі бажають їм тільки добра, але виходить якось не так, як би воно всім нам хотілось. Нема впевненості в тому, що голос перевізників чутно. Ну, побачимо. Поки що позначимо їх тут:

  1. ТОВ «Алан - Техно»,
  2. ВКФ ТОВ «Гуріг - Сервіс»,
  3. МПП «ТФТ»,
  4. ТОВ «Приватавтолюкс»,
  5. ТОВ «Митап»,
  6. ПП «МІС»,
  7. ПП «ПіК»,
  8. ПП «Авто - Віола плюс»,
  9. ПП «Іва»

Немає коментарів:

Дописати коментар

Будь-ласка, коротко й по темі.