Мер про міський транспорт

Завдяки сайту міськради ми можемо донести до всіх зацікавлених позицію мера. І навіть у дуже актуальній редакції - від 26.9.2014
Оригінальний текс тут: http://www.gorsovet.mk.ua/announcement.ua?id=6400
---
Громадський транспорт працюватиме у новому форматі

Сьогодні у ході засідання виконкому міськради мер Миколаєва Юрій Гранатуров розповів про те, до якого формату роботи громадського транспорту хоче прийти міська влада.

Керівник Миколаєва, зокрема, сказав:

- Що стосується організації роботи громадського транспорту, то ми працюємо за двома напрямками. Наступного року миколаївському трамваю - 100 років. Ми зараз ведемо серйозну роботу і серйозні переговори щодо поліпшення якості роботи трамвайного транспорту, поновлення трамвайних вагонів. Ми працюємо із зарубіжними фірмами, нашими компаніями. Також найближчим часом ми повинні отримати два нових тролейбуси.

Як зазначив Юрій Ісайович, у трамвайній галузі буде наведено лад, покращено її роботу. Це ж чекає й інший вид екологічно чистого транспорту - тролейбуса.

Крім того, міський голова розповів, що на базі КП «Миколаївелектротранс» планують створити комунальне автобусне підприємство, яке здійснюватиме пасажирські перевезення, створивши потужну конкуренцію для миколаївських перевізників.

Також Юрій Гранатуров розповів, чому було накладено вето на підняття тарифів на проїзд в маршрутках:

- При найближчому розгляді цього питання ми отримали розрахунки тільки перевізників, перевірені нашим відділом цін. Але незалежного аудиту ми не проводили. Ми звернулися в Союз аудиторів України. Максимум за два тижні буде проведено незалежний повний економічний аудит розрахунків тарифів.

Також Юрій Ісайович підкреслив, що до накладання вето підштовхнуло те, що сьогодні якість пасажирських перевезень далека не те, що від ідеалу, а від давно назрілої необхідності. Міський голова зазначив, що від простого підняття ціни за проїзд у транспорті ситуація не покращиться, не злетить якість роботи перевізників. Тому принцип роботи галузі необхідно кардинально міняти. Наприклад, у міських автобусах необхідно встановити GPS. І тоді можна буде жорстко контролювати графік руху маршруток, а також моніторити пройдений ними кілометраж. GPS дасть можливість бачити реальну картину.

Юрій Гранатуров розповів, що фахівці міських служб вивчили досвід організації пасажирських перевезень у деяких українських містах: Дніпропетровську, Дніпродзержинську, Полтаві та Тернополі. Там, якраз, на кожному пасажирському автобусі встановлено GPS-обладнання, тому за рухом транспорту можна стежити он-лайн.

Керівник міста зазначив, що в Миколаєві буде презентована подібна система, яка дає можливість моніторити пасажирські перевезення. Її візьмуть на озброєння міські служби. Після цього за новими умовами буде проведений конкурс на обслуговування пасажирських маршрутів міста.

«Умовою має бути не тільки зручний і, найголовніше, справний транспортний засіб, але і наявність системи GPS, яку повинні будуть встановити усі перевізники. Тільки пов'язуючи підвищення тарифу з цими складовими, ми прийдемо до того, що змінимо якість. Це нормальний, сучасний підхід, на який пішло вже багато міст. На жаль, ми в цій справі відстали. Нам треба змінити тут ситуацію», - сказав Юрій Ісайович.

Багато що залежить і від відповідальності самих перевізників, впевнений Юрій Гранатуров. Адже без їхнього прагнення до кращого мало що вийде. Для прикладу міський голова розповів, що нещодавно пасажирські маршрути в Матвіївці став обслуговувати більш відповідальний перевізник. Після цього транспортне питання закрилося.

Керівник Миколаєва зазначив: «Зрозуміло, що економічна складова - основна. Але, не пов'язуючи її з якістю, інтервалом руху, добросовісно перевезень та іншими факторами, підвищення тарифів може бути нескінченним. У цьому випадку ми ніколи не досягнемо того, щоб пасажирський транспорт працював краще та ефективніше».

За словами Юрія Гранатурова, щоб змінити ситуацію у галузі, необхідно підвищити конкуренцію на ринку пасажирських перевезень. Цьому посприяє створення комунального автобусного підприємства, розвиток електротранспорту. Крім того, слід оптимізувати маршрутну мережу, впровадити систему GPS, що дасть можливість контролювати якість перевезень. До всього цього прагнутиме міська влада.

--- До теми ---

1. http://www.eway.in.ua/blog/2013/11/14/more-gps
2. http://archive.visnyk.lutsk.ua/2013/03/20/u-lutsku-zapratsyuvala-systema-gps-navihatsiji-na-hromadskomu-transporti/
3. http://ukr.lb.ua/news/2014/02/28/257647_kieve_zarabotal_gpsmonitoring.html
4. http://ukranews.com/news/138574.Na-gromadskiy-transport-Kieva-postavlyat-GPS-ki-do-kvitnya-2015.uk
5. http://watcher.com.ua/2014/02/28/ruh-hromadskoho-transportu-kyyeva-teper-mozhna-vidslidkovuvaty-v-onlayni/
6. http://texty.org.ua/pg/news/devrand/read/44695/Luck_obladnav_gromadskyj_transport_prystrojamy_gps
7. http://zakarpattya.net.ua/News/128761-Zi-vstanovlenniam-GPS-system-u-hromadskomu-transporti-v-Uzhhorodi-bude-likvidovano-Sluzhbu-pasazhyrskykh-perevezen

Багато цікавого, втім, ані корупція у розподілі транспортної роботи, ані ціна квитків там не згадується. І, сказати чесно, мені більше всього сподобалось про встановлення електронної системи власним коштом виробника. З чого б це? 

Конкуренція, комунальне підприємство, електротранспорт - це все може бути дуже цікаво, але ж потрібні якісь деталі. І потім, ці думки, вони на чому базуються, на яких розрахунках чи прогнозах?



2 коментарі:

  1. ... не завадить додати до теми сторінку, котра варта уваги не одного мера ( https://demyandanylyuk.com/ )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, сторінок вистачає, нема читачів. Ну чи дописувачів.
      З інтересом поглянув на сайт Демьяна - ну дуже корисно чи цікаво, але ж і там нема діалогу, дискусії. Поглянув, порівняв з ГугльЗемля та і пішов у своїх справах, так?

      Видалити

Будь-ласка, коротко й по темі.