Сторінка скарг і пропозицій

Так, саме тут і можна написати все, що так сильно хотілося сказати про той транспорт, а не було кому. Що робоча група врахує це в своїй роботі, то це точно. Але цілком можливо, що з часом читати це будуть і люди, обов'язком яких є саме дослухатись до тих самих скарг і пропозицій. Подивимось.

8 коментарів:

  1. Я думаю, що водії маршруток не мають включати музику, бо це не тільки заважає чути щось про зупинки, але й суттєво знижує безпеку руху. Я правий?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вчора мав щастя проїхатись з водієм, який суміщав рулювання з переглядом кіно. Так, на торпеді стоїть укріплений планшет і показує щось детективне. Ну це вже якось...

      Видалити
  2. Не можу зрозуміти, хто, коли і на яких підставах відмінив квитки? В різних документах вони згадуються як певний феномен, але фактично у наших маршрутках відсутні. Чи це є питання економічне, чи воно стосується корупції? Хто зна...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ось ще про квитки: http://mykolayvtrans.blogspot.com/2014/12/blog-post_17.html#links

      Видалити
    2. Ще одному хлопцю стало цікаво про білети: https://m.facebook.com/photo.php?fbid=829624853789121&id=100002248427481&set=a.785473998204207.1073741826.100002248427481&source=56&ref=bookmark
      Так, диви, роки за три ми й зберемо якусь групу, щоб написати петицію. Чи ще шось зробимо. Або не зробимо. То вже як получиться.

      Видалити
  3. А от ще. Інформація, що є в кожній маршрутці - ну, та, що дрібними літерами - вона безумовно потрібна, але хотілося б ще дещо. І вже літерами великими:
    1. Прізвище та ім"я водія. Можна і по-батькові, як людина вже літня.
    2. Телефон менеджера. Мобільний.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Був вчора свідком типової бесіди водія з ветераном. Ну, ви знаєте, чули: не те посвідчення, нема місця і таке інше. Але зараз от про що. Тон розмови такий хамський, такий зневажливий, що цілком ясно: менеджер того водія нічого йому не пояснив стосовно того, що він тепер возить не дрова, а людей. Ці люди дають ті гроші, на які існує підприємство. Надання послуги - це суть роботи транспорту, а громадяни є джерелом всієї економіки фірми і ставитись до них треба як до клієнтів, а не як до ворогів.
      То як зателефонувати менеджеру і про якого саме водія з ним поговорити?

      Видалити
  4. А так працюють зі скаргами активісти: http://www.zerkalo.mk.ua/material/12-novosti/945-marshrutne-khamstvo-i-yak-z-nim-borotis

    ВідповістиВидалити

Будь-ласка, коротко й по темі.