Так, саме тут і можна написати все, що так сильно хотілося сказати про той транспорт, а не було кому. Що робоча група врахує це в своїй роботі, то це точно. Але цілком можливо, що з часом читати це будуть і люди, обов'язком яких є саме дослухатись до тих самих скарг і пропозицій. Подивимось.
Я думаю, що водії маршруток не мають включати музику, бо це не тільки заважає чути щось про зупинки, але й суттєво знижує безпеку руху. Я правий?
ВідповістиВидалитиВчора мав щастя проїхатись з водієм, який суміщав рулювання з переглядом кіно. Так, на торпеді стоїть укріплений планшет і показує щось детективне. Ну це вже якось...
ВидалитиНе можу зрозуміти, хто, коли і на яких підставах відмінив квитки? В різних документах вони згадуються як певний феномен, але фактично у наших маршрутках відсутні. Чи це є питання економічне, чи воно стосується корупції? Хто зна...
ВідповістиВидалитиОсь ще про квитки: http://mykolayvtrans.blogspot.com/2014/12/blog-post_17.html#links
ВидалитиЩе одному хлопцю стало цікаво про білети: https://m.facebook.com/photo.php?fbid=829624853789121&id=100002248427481&set=a.785473998204207.1073741826.100002248427481&source=56&ref=bookmark
ВидалитиТак, диви, роки за три ми й зберемо якусь групу, щоб написати петицію. Чи ще шось зробимо. Або не зробимо. То вже як получиться.
А от ще. Інформація, що є в кожній маршрутці - ну, та, що дрібними літерами - вона безумовно потрібна, але хотілося б ще дещо. І вже літерами великими:
ВідповістиВидалити1. Прізвище та ім"я водія. Можна і по-батькові, як людина вже літня.
2. Телефон менеджера. Мобільний.
Був вчора свідком типової бесіди водія з ветераном. Ну, ви знаєте, чули: не те посвідчення, нема місця і таке інше. Але зараз от про що. Тон розмови такий хамський, такий зневажливий, що цілком ясно: менеджер того водія нічого йому не пояснив стосовно того, що він тепер возить не дрова, а людей. Ці люди дають ті гроші, на які існує підприємство. Надання послуги - це суть роботи транспорту, а громадяни є джерелом всієї економіки фірми і ставитись до них треба як до клієнтів, а не як до ворогів.
ВидалитиТо як зателефонувати менеджеру і про якого саме водія з ним поговорити?
А так працюють зі скаргами активісти: http://www.zerkalo.mk.ua/material/12-novosti/945-marshrutne-khamstvo-i-yak-z-nim-borotis
ВідповістиВидалити